D.U.K.

Kas yra BananaCar ir kaip jis veikia?
„BananaCar“ – projektas, skirtas tiek jaunimui, tiek vyresnio amžiaus žmonės, kurių bendras tikslas – keliauti. Sistema suteikia galimybę rasti reikiamą maršrutą ar patikimą pakeleivį (vairuotoją arba keleivį).
Paieškos laukelyje užtenka įrašyti Jus dominantį maršrutą, pavyzdžiui nusprendėte, jog norite keliauti maršrutu Vilnius – Kaunas. Įvedus maršrutą, sistema randa žmones, kurie važiuoja tuo maršrutu ir gali Jus nuvežti. Išsirinkus bendrakeleivį, atsiranda galimybė su juo susisiekti – parašyti jam žinutę per sistemą arba susisiekti nurodytu kontaktiniu numeriu.
 

Kaip atliekama registracija?
Užsiregistruoti „BananaCar.lt“ sistemoje galite šiais būdais:

  1. Užpildę naujo nario prisijungimo formą, ją rasite pasirinkę laukelį "Prisijungti". Jums reikės nurodyti šiuos duomenis: lytį, vardą ir pavardę, elektroninio pašto adresą, gimimo metus ir slaptažodį. Primename, kad sistemoje gali registruotis ne jaunesni nei 18 metų amžiaus vartotojai.

  2. Per socialinį tinklą „Facebook“;

  3. Per „Google“ paskyrą.
     

Telefono numerio ir elektroninio pašto patvirtinimas
Telefono numerį pridėti galima pasirinkus laukelį „Nustatymai“. Atsidariusiame lange įvedamas telefono numeris ir spaudžiama „Gauti kodą“. Sistema į Jūsų telefoną atsiųs SMS žinutę, kurioje bus parašytas kodas. Gautą kodą reikia įvesti į tuščią laukelį ir spragtelti „Patvirtinti“.

Elektroninį paštą pridedame įvedę teisingą elektroninio pašto adresą. Į nurodyta elektroninio pašto adresą gausite laišką su patvirtinimo nuoroda, paspaudus ją sistema patvirtins elektroninio pašto adresą.
 

Kelionės pridėjimas
Pradiniame puslapyje spauskite žalią laukelį „ Pasiūlyti kelionę“.

  1. Atsidariusiame lange “Jūsų kelionės detalės” pirmiausia įveskite maršrutą iš kur, į kur vyksite. Taip pat galite įrašyti tarpines vietas (jeigu tokios yra) pro kurias vyksite. Jeigu vartotojai ieškojo kelionės tokia kryptimi kaip Jūs nurodėte ir paliko užklausą, tokiu atveju šiek tiek dešiniau nuo Jūsų įvestų duomenų bus rodomos aktyvios vartotojų užklausos, po Jūsų kelionės paskelbimo, vartotojai bus informuoti apie Jūsų kelionę, o jei užklausų nebus nenusiminkite, pasiūlykite kelionę, kad vartotojai galėtų Jus matyti.

  2. Viską suvedus ir patikrinus spauskite žalią laukelį “Toliau”.

  3. Atsidariusiame lange “Kelionės tvarkaraštis ir nustatymai” pasirinkite išvykimo datą (vieną arba kelias, jeigu planuojate periodiškai važinėti šiuo maršrutu), taip pat nurodykite laiką, kuriuo planuojate išvykti.

  4. Jeigu planuojate grįžti tuo pačiu maršrutu, prie žodžių “Grįžtate atgal” pažymėkite varnele, prisidėjus papildomiems duomenimis suveskite grįžimo datą ir laiką, taip pat kaip tai darėte išvykimo duomenyse. Jeigu planuojate grįžti tą pačią datą ar datomis, kurias nurodėte pildant išvykimo duomenis, prie žodžių “Sutampa su išvykimo data” pažymėkite varnele ir sistema automatiškai pažymės datas, kurias nurodėte pildant išvykimo duomenis, Jums tereikės nurodyti grįžimo laiką.

  5. Nurodžius šiuos duomenis, dešiniau nurodykite kainą vienam pakeleiviui, už kelionę, o jei norite nemokamai pavežti pakeleivį, tokiu atveju galite pažymėti varnelę prie žodžio “Nemokamai”.

  6. Toliau pasirinkite automobilį, jei registruodamiesi nenurodėte savo automobilio, tai galite atlikti ir šiame lange, pasirinkite laukelį “Pridėti automobilį”, atsidariusiame langelyje suveskite Jūsų automobilio duomenis (t.y. Markę, Modelį, Metus ir Spalvą). Viską suvedus spauskite žalią laukelį “Pridėti”, taip nesudėtingai Jūs pridėsite savo automobilį.

  7. Sekanti žingsnis, pasirinkite laisvų vietų skaičių Jūsų automobilyje (t.y. kiek keleivių galėtumėte vežti), taip pat galite nurodyti, kad Jūsų automobilio galinėje sėdynėje sėdėti gali ne daugiau kaip 2 keleiviai, tai padarysite prie žodžių “Galinėje sėdynėje sėdės ne daugiau nei 2 keleiviai” pažymėdami varnele.

  8. Papildoma informacija, šis laukelis yra nebūtinas, bet čia galite nurodyti informaciją, kuri bus naudinga Jūsų keleiviams, pavyzdžiui, iš kurios miesto vietos išvyskite, nuo kur galite paimti pakeleivius.

  9. Viską užpildžius spauskite žalią laukelį “Pasiūlyti kelionę”. Jūsų kelionę pasiūlyta.

  10. Kelionės pasiūlymus galite peržiūrėti ir redaguoti: Profilis >Mano kelionės > Aktyvios kelionės, sąraše susiraskite Jus dominančią kelionę ir paspauskite kelionės dešinėje esantį žalią užrašą “Kelionės detalės”.
     

Kelionės paieška ir vietos rezervavimas
Puslapio pradžioje spauskite žalią laukelį „Rasti kelionę“.

  1. Atsidariusiame lange pamatysite visas pasiūlytas keliones mūsų platformoje, o šiek tiek kairiau esančiuose duomenyse įveskite Jus dominantį maršrutą iš kur, į kur ieškote kelionės.

  2. Toliau įveskite datą arba datų intervalą, kuriuo norėtumėte išvykti, bei laiko intervalą, kuris tinka Jūsų kelionės pradžiai.

  3. Kai viską užpildysite, šiek tiek dešiniau gali atsirasti sutapimai (t.y. jei vartotojai pasiūlė kelionę atitinkančią Jūsų įvestiems duomenims), kuriuose galite peržiūrėti pasiūlytas keliones ir jas pasiūliusius vartotojus.

  4. Jei sutapimai atsirado, pasirinkite Jus dominančią kelionę, atsidariusiame lange matysite visą informaciją apie pasiūlytą kelionę ir skelbimo autorių (t.y., reitingas (jei toks yra), vartotojo leidimai ir pomėgiai automobilyje, duomenys apie automobilį, kelionės maršrutas ir kaina, laisvų vietų skaičius, ir vartotojo papildoma informacija (jei tokią pateikė)).

    • Norėdami susisiekti su skelbimo autoriumi, galite parašyti žinutę pasirinkus žalią laukelį “Žinutė”.

    • Taip pat galite pasiskaityti atsiliepimus apie vartotoją (jei tokie yra), Jums tereikia paspausti ant vartotojo vardo, atsidariusiame naujame lange pamatysite visus atsiliepimus.

    • Jei Jums tinka visi duomenys apie pasirinktą kelionę, pasirinkite laukelį “Rezervuoti”, o naujai atsidariusiame langelyje įrašykite papildomą informaciją (nebūtina), pavyzdžiui, nuo kur Jūs norėtumėte keliauti ir kur norėtumėte išsilaipinti. Ši informacija bus išsiųsta kelionę pasiūliusiam vartotojui.

    • Suvedus papildomą informaciją arba nieko neįvedus joje, pasirinkite baltą laukelį “Patvirtinti rezervaciją”. Jūs rezervavote vietą šioje kelionėje, o kelionės pasiūlymą pateikęs vairuotojas bus informuotas SMS žinute ir elektroniniu paštu.

    • Kai kelionę pasiūlęs vartotojas Jus patvirtins, Jūs būsite informuotas SMS žinute ir elektroniniu paštu.

    • Kelionės rezervacijas galite peržiūrėti arba panaikinti: Profilis >Mano kelionės > Mano rezervacijos, susiraskite norimą kelionę ir paspauskite kelionės dešinėje esantį žalią užrašą “Kelionės detalės”.

  5. Jei sutapimų neatsiranda, o gal Jums netinka pasiūlytos kelionės, nenusiminkite, paspauskite žalią laukelį  “Palikti užklausą” ir tokiu atveju sistema Jus informuos SMS žinute ir elektroniniu paštu, kai tik vartotojai pasiūlys keliones pagal Jūsų pateiktus duomenis. Kelionės užklausas galite peržiūrėti arba panaikinti: Profilis >Mano kelionės >Kelionių užklausos, sąraše susiraskite Jus dominančią kelionę.

Pasibaigusios kelionės ir atsiliepimai
Pasibaigusias keliones galite peržiūrėti: Profilis > Mano kelionės > Pasibaigusios kelionės. Norėdami peržiūrėti detalesnę kelionės informaciją, sąraše susiraskite Jus dominančią kelionę, kurią norite peržiūrėti ir jos dešinėje pusėje paspauskite  žalią užrašą “Kelionės detalės”, atsidariusiame lange matysite visą informaciją apie jau įvykusią kelionę ir ten jei buvote keleivis galėsite įvertinti vairuotoją bei palikti komentarą apie jį. Jei Jūs esate vairuotojas tuomet šiame lange dešinėje matysite pakeleivių sąrašą, kurie keliavo kartu su Jumis, šalia Jų yra oranžiniai laukeliai “Palikti atsiliepimą”, kurį paspaudus Jus nukels į pakeleivio langą, kur ir galėsite įvertinti bei palikti komentarą apie keleivį.
Primename, kad atsiliepimus galite palikti  praėjus ne ilgesniam laikui kaip 2 savaitės nuo kelionės  pasibaigimo.
 

Vartotojo užblokavimas
Norėdami nematyti vartotojo kelionių, neleisti vartotojui lankytis Jūsų profilyje, rezervuoti vietas Jūsų kelionėje, rašyti atsiliepimus ir pranešimus, Jūs galite susirasti Jus dominantį vartotoją, paspausti ant jo vartotojo vardo. Atsidariusiame lange pasirinkti raudoną laukelį “Užblokuoti”, o atsidariusiame laukelyje patvirtinkite paspausdami žalią laukelį “Patvirtinti”.  Norėdami peržiūrėti užblokuotus vartotojus ar juos atblokuoti Profilis > Sekėjai > Užblokuotieji, sąraše susiraskite Jus dominantį vartotoją.
 

Kelionės panaikinimas
Vartotojai turi galimybę panaikinti kelionę.

  1. Suraskite savo sukurtą kelionę. Profilis >Mano kelionės>Aktyvios kelionės, sąraše susiraskite kelionę, kurią norite panaikinti ir paspauskite žalią užrašą “Kelionės detalės”;

  2. Atsidarius pasirinktą kelionę, spauskite “Panaikinti”;

  3. Jūsų kelionė panaikinta. Sistemos administratorius informuos kelionę rezervavusius pakeleivius apie kelionės panaikinimą.
     

Kelionių skelbimas socialiniuose tinkluose
Informaciją apie kelionę galite paskelbti socialiniame tinkle „Facebook“

  1. Suraskite savo sukurtą kelionę: Profilis >Mano kelionės>Aktyvios kelionės, sąraše susiraskite kelionę, kurią norite pasidalinti.

  2. Paspauskite dešinėje kelionės informacijos pusėje esantį mėlyną užrašą “Dalintis”

    • Atsidariusiame langelyje, dešinėje pusėje pasirinktyse rasite „Facebook“ logotipą, kurį paspaudus sistema Jus nukels į Jūsų „Facebook” paskyrą, kur Jums tereikės paspausti mėlyną laukelį “Paskelbti „Facebook” svetainėje”.

    • Taip pat atsidariusiame langelyje yra nuoroda, kurią nukopijavus galite pasidalinti kelione Jus dominančioje socialinėje erdvėje, ar „Facebook” svetainėje esančiose grupėse.